Απομακρυσμένη Υποστήριξη

remote-support

Πολλές φορές, η επίσκεψη τεχνικού έχει να κάνει με πρόβλημα λογισμικού (software) και όχι με υλικό (hardware). Σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν είναι αναγκαία η “παρουσία” του τεχνικού στον χώρο του πελάτη, εφόσον δεν θα γίνει επισκευή ή αναβάθμιση hardware.

Στο διαδίκτυο υπάρχει διαθέσιμη η δωρεάν εφαρμογή “TeamViewer” μέσω της οποίας, ο τεχνικός μπορεί να συνδεθεί στον υπολογιστή του εκάστοτε πελάτη, εφόσον ο τελευταίος του παραχωρήσει το διακριτικό (ID) και τον κωδικό πρόσβασης (password). Ο τεχνικός συνδέεται και λύνει το πρόβλημα λογισμικού χωρίς καν να χρειαστεί να βρίσκεται εκεί!

Η διαδικασία είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΣΦΑΛΗΣ, αφού ο κωδικός πρόσβασης αλλάζει κάθε φορά τυχαία και έτσι ο τεχνικός δεν έχει πρόσβαση στο μηχάνημα του πελάτη, ακόμη και αν το επιδιώξει! Το αναγνωριστικό (ID) δεν είναι αρκετό από μόνο του, αλλά πρέπει να γνωρίζει και τον κωδικό πρόσβασης (password).

Επικοινωνήστε μαζί μας για τις τιμές της υπηρεσίας απομακρυσμένης υποστήριξης (Remote Support).


Leave a Reply

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

December 2018
M T W T F S S
     
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31